eSkolerMidt
Digital læring på ungdomsuddannelserne
Menu
Hop til indhold
Nyheder
Projekter
Den digitale skole
Bedre forberedelse med video
Digital dannelse på skoleskemaet
Digitale delingsværktøjer i undervisningen
Elever skal designe software
Interaktive tavler & Web 2.0
iPad-didaktik skal aktivere eleverne
Nye eksamensformer med it
Spil skal øge grammatik-forståelse
Tablets til differentiering
Video skal styrke mundtligheden
Videoer skal øge læring
Vodcast i læringsrummet
eDidaktik – Didaktikken tilbage til læreren
Flipped classroom i studieområdet
Flipped classroom til elevaktivering
Fælles e-didaktiske virkemidler
iBøger og faglig læsning
Klassens i-bog
Metode til virtuel læring
Multimodal produktion af tekster
Udvikling af eDidaktikken
Vejledning til it-værktøjer
Videndeling med Web 2.0
Web 2.0 skal styrke tværfagligt samarbejde
Netværkskonferencer
eSkolerMidt netværksmøde
eLæring i praksis
Program: Netværkskonference eLæring i praksis
Invitation: Netværkskonference eLæring i praksis
Produktion af læringsmaterialer & eleven som producent
Invitation: Netværkskonference Produktion af læringsmaterialer & eleven som producent
Didaktisk Design af Digital Dannelse – kan man det?
Flipped Classroom reaktiverer didaktikken
Invitation: Netværkskonference om Flipped Classroom
Konference om digital læring
Digital læring på ungdomsuddannelserne – fra strategi til praksis
eSkoler Midt fejrer internettet
Inspiration
Inspirationshæfte: Programmering i undervisningen
Inspirationshæfte: Digital dannelse
Inspirationshæfte: Flipped Classroom
Inspirationshæfte: ibøger og faglig læsning
Webinar om gode videoer med smartphones
Webinar Facebook i undervisningen
Webinar om ClassFlow i undervisningen
Webinar om Flipped learning
It-værktøjer og vejledninger
Følgeforskning
Om eSkoler Midt
Kontakt
Søg efter:
eSkolerMidt netværksmøde
Synes godt om dette:
Like
Henter...
Follow
Following
eSkolerMidt
Slut dig til de 38, der følger denne blog
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
eSkolerMidt
Tilpas
Follow
Following
Tilmeld
Log ind
Copy shortlink
Report this content
View post in Reader
Manage subscriptions
Collapse this bar
Indlæser kommentarer ...
Skriv en kommentar
e-mail (påkrævet)
Navn (påkrævet)
Websted
%d
bloggers like this: